• Current
Selasa, 13 Disember 2016 00:00

Piagam Pelanggan

Written by 
Rate this item
(0 votes)
PIAGAM PELANGGAN

Kami berjanji memastikan:

1. Pendaftaran masuk dan keluar  di kaunter diuruskan dalam tempoh 15 minit.

2. Penerimaan dan penghantaran aduan kerosakan ke pihak berkaitan dibuat dalam tempoh satu (1) hari bekerja.

3. Memberi maklum balas penginapan sementara dalam tempoh lima (5) hari bekerja.

4. Makluman keputusanrayuan permohonan menginap di kolej dalam tempoh lima (5) hari bekerja.

5. Segala pertanyaan di kaunter di selesaikan dalam tempoh 15 minit bagi setiap individu (begantung kepada permasalahan).

6. Notis makluman yang diluluskan oleh pegawai ditampal di papan kenyataan dalam tempoh sehari bekerja.

7. Keputusan permohonan tempahan ruang/tempat/peralatan dimaklumkan dalam masa lima (5) hari bekerja dari tarikh penerimaan permohonan.

8.  Keputusan kelulusan permohonan kertas kerja aktiviti pelajar yang lengkap dimaklumkan dalam masa lima (5) hari bekerja dari tarikh penerimaan kertas kerja.

9. Setiap permohonan perolehan aktiviti pelajaryang diluluskan akan diuruskan empat belas (14) hari sebelum program dijalankan.

 

Read 193 times Last modified on Selasa, 13 Disember 2016 06:35

We Are Here For You

*

Our staff members are committed to provide a quality support and services that help students to get the most out of their college experience.

 

Need Help? Call Us

Our support Hotline is available 24 Hours
Student Affairs Hotline : 019 - 571 9977

UPSI Health Center : 05 - 450 6672
Monday-Friday : 8am to 5pm

 

Need support? Visit Us

Jabatan Hal Ehwal Pelajar & Alumni,
Aras 1, Blok A
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah

Phone : 05 - 450 5327

Question? Follow Us

Email : jhepa@upsi.edu.my

Facebook : Jhepa UPSI

FB Page : BAHAGIAN PERKHIDMATAN 4U