• Current
Selasa, 13 Disember 2016 00:00

PIAGAM PELANGGAN

Written by 
Rate this item
(0 votes)
PIAGAM PELANGGAN

KAMI BERJANJI MEMASTIKAN:

  1. SETIAP URUSAN PENDAFTARAN SEORANG PELAJAR BARU AKAN DISELESAIKAN DALAM TEMPOH 3 (TIGA) MINIT
  2. MEMASTIKAN 70% PELANGGAN BERPUASHATI DENGAN PERKHIDMATAN KAUNTER YANG DIBERIKAN.
  3. PELAJAR MENERIMA MAKLUMBALAS ADUAN KEROSAKAN DALAM TEMPOH SATU (1) HARI BEKERJA.
  4. KEPUTUSAN PERMOHONAN PENGINAPAN DI KOLEJ KEDIAMAN AKAN DIMAKLUMKAN DALAM TEMPOH EMPAT BELAS (14) HARI BEKERJADARI TARIKH PERMOHONAN DITUTUP.
  5. KEPUTUSAN PERMOHONAN TEMPAHAN RUANG/ TEMPAT/ PERALATAN DIMAKLUMKAN DALAM MASA TIGA (3) HARI BEKERJA DARI TARIKH PENERIMAAN PERMOHONAN.
  6. KEPUTUSAN KELULUSAN PERMOHONAN KERTAS KERJA AKTIVITI PELAJAR YANG LENGKAP DIMAKLUMKAN DALAM MASA EMPAT BELAS (14) HARI BEKERJA

 


 

 

Read 188 times Last modified on Selasa, 13 Disember 2016 08:17
More in this category: « VISI & MISI KAB Utama »

We Are Here For You

*

Our staff members are committed to provide a quality support and services that help students to get the most out of their college experience.

 

Need Help? Call Us

Our support Hotline is available 24 Hours
Student Affairs Hotline : 019 - 571 9977

UPSI Health Center : 05 - 450 6672
Monday-Friday : 8am to 5pm

 

Need support? Visit Us

Jabatan Hal Ehwal Pelajar & Alumni,
Aras 1, Blok A
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah

Phone : 05 - 450 5327

Question? Follow Us

Email : jhepa@upsi.edu.my

Facebook : Jhepa UPSI

FB Page : BAHAGIAN PERKHIDMATAN 4U