• Current
Selasa, 13 Disember 2016 00:00

PIAGAM PELANGGAN

Written by 
Rate this item
(1 Vote)
PIAGAM PELANGGAN UNIT KEDIAMAN LUAR KAMPUS

KAMI BERJANJI DAN KOMITED UNTUK MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN YANG CEKAP, PROFESIONAL, BERETIKA DAN MESRA KEPADA PELANGGAN KAMI SEPERTI BERIKUT:

  1. SEORANG WAKIL MAJLIS MAHASISWA KEDIAMAN LUAR KAMPUS DILANTIK DI SETIAP ZON BAGI MENJALANKAN AKTIVITI UKLK.
  2. KEPUTUSAN KELULUSAN PERMOHONAN KERTAS KERJA AKTIVITI PELAJAR YANG LENGKAP DIMAKLUMKAN DALAM MASA LIMA (5) HARI BEKERJA DARI TARIKH PENERIMAAN KERTAS KERJA.
  3. PERMASALAHAN DAN ADUAN MENGENAI MAHASISWA UKLK AKAN DIAMBIL TINDAKAN DI PERINGKAT PENTADBIRAN UKLK DALAM TEMPOH TIDAK MELEBIHI 24 JAM.
  4. PERTEMUAN DAN AKTIVITI BERSAMA KOMUNITI SETEMPAT DIADAKAN SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SETAHUN.
  5. PENGETUA DAN FELO MENGADAKAN PEMANTAUAN ZON SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SETIAP BULAN.
  6. PROGRAM PEMBANGUNAN SAHSIAH PELAJAR DIADAKAN SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SETIAP BULAN BAGI SETIAP SEMESTER PENGAJIAN.

 

Read 322 times Last modified on Selasa, 13 Disember 2016 08:01
More in this category: « VISI & MISI AKTIVITI »

We Are Here For You

*

Our staff members are committed to provide a quality support and services that help students to get the most out of their college experience.

 

Need Help? Call Us

Our support Hotline is available 24 Hours
Student Affairs Hotline : 019 - 571 9977

UPSI Health Center : 05 - 450 6672
Monday-Friday : 8am to 5pm

 

Need support? Visit Us

Jabatan Hal Ehwal Pelajar & Alumni,
Aras 1, Blok A
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah

Phone : 05 - 450 5327

Question? Follow Us

Email : jhepa@upsi.edu.my

Facebook : Jhepa UPSI

FB Page : BAHAGIAN PERKHIDMATAN 4U